hoşgeldiniz

kendime göre bişiler

1 Şubat 2010 Pazartesi

Kurdela nakışı havlu

Havluyu işledim hevesle , resmini çektim siteye koymak için
ama bir türlü nasip olmadı
neyse bugune nasipmiş
bu yaptığım havlu öncekilere benzemiyor değişik oldu biraz
çünkü bu güne kadar hep beyaz renkli havluda çalışmıştım
bu sefer krem renkli havlu ya çalıştım tam çeyizlik oldu valla  :)))
krem renge altın sarısı kurdela ile işledim ortadakiler karanfil tekniğiyle
küçük güller ise katlamalı gül tekniğiyle yaptım
kenarınada aynı renk kurdela dikince tam oldu .
bir tane daha yapıyorum şuan elimde oda harika oldu (övünmek gibi olmasın :) ) 
bi kaç gün içinde bitince sizinle paylaşıcam inşallah bakalım :)))





2 yorum:

rumma dedi ki...

Çok hoş havlular , elleriniz dert görmesin..:)

sevgiler

filament dedi ki...

teşekkür ederim :))